kanske smådeppigt, men inte mindre sant för det.

jag vet inte vad jag ska säga. det beskriver ungefär mitt humör just nu. Rätt tomt. Jag vet att det kanske inte är då man ska blogga, utan att man ska skriva när man har massa att skriva om(omständlig mening men jaja), men idag ville jag skriva så. För jag ville skriva ner hur det känns just idag och dem orden råkad eapssa då. Är ni/du/den som läser(om det är någon) med? Positiva tjejen här borta, WIHOO. POSS

tur att man har fina vänner då. typ den här pinglan ovan.
haha kolla skylten! Nu får man inte ens köpa energidrycker... Gått för långt?

Kommentarer
Postat av: heddan

jag gillar min jätte groteska arm!

och så gillar jag dig, fast på riktigt!

2010-05-09 @ 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0