Keep it going.




somehow

skruvat

tjenare. har precis skrvuvat isär och ihop lite ramar. bytt bilder.
hade tennis idag också. klockan 9. men det var sista dagen. typ också roligaste dagen. jaja. nu är jag iallafall väldigt trött. typ 12 timmar tennis på 4 dagar.. mitt rumär inte helt klart. massa tavlor som ska upp och måpste fixa det.
några grejer jag måste fixa är svart sprayfärg (till ramarna), tavelkrokar(jag kan inte spika fast tavlorna) galgar och sedan skall jag ta en spruta. grejen är bara det att jag orkar verkligen inte. men jag måste.framförallt med sprutan. men även med rummet, jag måste typ avsluta det och göra klart det nu. annars orkar jag aldrig göra det. och jag kommer inte ha tid heller.

wanted.

juste. tennisen börjar såsent som klockan ett. härligt med en jävligt välbehövd sovmorgon, känns lite halv fel att inte få sova ut på höstlovet men jaja. jag gillar tennis. nä. nu har jag ingen aning om hur jävla mycket jag har gått och rört på mig och fixat och damsugit och hållt på. trött är jag iallafall och jag ska nog sova. kommer sova jävligt hårt. go' natt!

ikea.


ungefär i slutet av de 3 timmarna vi tillbringade där var vi vid växterna. så kunde vi inte bestämma om det var en äkta, eller av plast. så jaa...


men hallå, om inte smaka, vad gör man annars ?

äntligen.

idag har det varit en väldigt mysig och bra dag. först 9-10 tennis och sen var jag och min syster på ikea!
så jävla roligt faktiskt. jag förknippar verkligen ikea med kul, har alltid gjort. dessutom var det här den "roliga handlingen" alltså då vi köpte ramar, tavlor, växter, ljus, förvaringslådor, kuddar, tidskriftssamlare. faktiskt roligare än vad det låter.  vi tog den mysiga bussen ut, som jag för övrigt aldrig förut åkt med. och sedan så hämtad epappa oss med bilen. och tur det. jag evt faktiskt inte riktigt hur vi hade tänkt där, eller hur det hade gått att försöka släpa hem sisårdär 6 kassar hem med bussen..

nu har jag fixat till en del , och det är faktiskt redan lite finare. sen är allt såklart inte klart. speciellt inte tavlorna.
men det går frammåt.  och det är kul.

one chew. and then i knew.

phiadelphia är så himla gott.
himla gott. himelskt
(med reklamen) , höhö förstår ni?

sådan är min humor..

if you're lucky.

hallååå! :)
jag är hemma från landet igen. en natt är inte så länge, jagvet. men det var skönt. jag hade verkligen lust att stanna längre. faktiskt. menmen. mamma och pappa ville åka in tidigare, så det blev så.. typiskt att jag vill stanna när dem vill åka in tidigare. så jävla typiskt eftersom det alltid är samma sak, fast tvärtom.. jag skulle faktikst lätt kunnat stanna en natt till. men det går inte. imorgon jobbar dem ohc jag har tennis, typ dagsläger. den börjar vid ungefär halv nio. har typ så hela veckan men det är bra. och kul. jag har läst min gossipgirl bok på engelska och jag skriver faktsitk upp alla ord jag inte fattar. för jag har bestämt mig att bli bättre på engelska. betydligt bättre. sedan så påväg hem och nu hemma har jag fått så himla många typ tankar, fast ändå inte bara tankar typ. assvårt tt förklara. min anteckningsfunktion på mobilen är i alla fall överanvänd kan jag säga. och om ni har tur kanske jag skriver in några av dem på bloggen.. och om jag har ork nog. hela jag har varit så konstig hela dagen. så otroligt orklös. men jag har inte feber , trots att det känns som det. konstigt..
ikväll händer ingenting. i alla fall om jag får bestämma. jag tror jag har fys men jag hoppar nog den. jag tror jag laddar inför tennisen i morgon.
den är ju trots allt jävligt tidigt..

höstlov.

ah,. nu är det höstlov. fyfan vad skönt.
sov hos maria igår. väldigt väldigt mysigt.
ska till landet idag. såklarthar jag typ hur mycket som helst med mig..
jaja. det är brabra. det ska bli skönt, två veckor sedan sist.
nä. nu blir det bara ett patetiskt inlägg.
men jag har lov iaf, och jag ska på tennis nu.
och släpa med all min packning..
vi hörs. puss.

landet. höstlov.

tom på ord.

kan ju berätta att det var franska prov idag och projekt redovisning.
redovisningen med hanna kändes väldigt bra. franska provet rätt bra också.
jag och emma åkte till stan. men sen var jag helt slut och emma skulle träffa sin mamma för att hitta mjukisar.
har hjälp till med middagen. för jag har inga läxor. yes!
stekte pannkakor, dem blev asfina.
men nu skriver jag ignet mer, för jag har inget kul att skriva.
och nu orkar jag inte sitta vid datorn.


för jag har inga läxor. för jag har inga läxor.


plugg.


idag har jag gjort klart min svenska. satt ihop allt. och pluggat franska. umgåtts med hanna och maria innan också.
men så himla mycket som ska vara klart imorgon. svenskan ska in, franska prov - betyg på det! -, och sen redovisning. kul dag.. åhgud vad jag vill ha höst lov. jag orkar inte allt. men jag ska orka, fram tills fredag. så jävla härligt sen.

just what i needed.

precis hoppat ut ur duchen. hade tennis idag. så jävla skönt! verkligen precis vad jag behövde. själva tennisen gick väl sisådär., men fysen efter gick väldigt bra. och var väldigt jobbig, men fyfan vad skönt det är efteråt. sedan har jag ätit och duschat. haha vad jag är seg, kom hem från träningen vid kvart över sex något sånt..
nu sitter jag i alla fall här i mina fina pjamasar från princess tam tam och dricker te´. ska snart göra lite matte, inte gjort så mycket matte som jag skulle i skolan.. dessutom är min mattelärares genomgångar så jävla sega. och så himla utdragna. jaja.
puss

en ljuspunkt.


ska se mamma mia nu. den verkar faktiskt rätt bra. härlig sådära.
och jag är sen och har skibråttom. förvånad? nja, inte jag iallafall.
och nej, jag orkar inte vara sur på min syster. hon är för bra för det.

dubbelt upp.

men ååh! kul att jag tittar ut genom förnstret ser världens finaste cyckel jag vill ha. plus så jkan jag tänka mig hur fin en bild skulle kunna bli. för det är löv och fint runt och . ja det går inte att beskrvia. jävligt roligt sen att jag inser både att det är min systers senste fynd, plus att hon har kameran.

underligt.

borde göra mig iordning. itne blibit av än. jag har gjort svenska och då börjar jag tänka på tok för mycket.
den kommer upp nya och nya och nya typ samband till det jag skriver att jag snart förstår inte ens själv..
ska på mamma mia med mamma suzanne. och syster julia. aarg.  är sur på henne. hon förstörde min dag.
funderade ett kort tag på att springa. men jag har inte tid med det nu. hade faktiskt verkligen lust med det då. konstigt egentligen.. nu har jag typ inte lust med något. men jag kommer på bättre tankar snart.
puss.

skräckigt.

hellu. nu blir det ett snabbt inlägg. våra kusiner och några till ska typ komma till oss iikväll. roligt, längesen vi sågs nu. igår sov vi hos sterners. jag hanna maria johan matias och såklart emma och kalle. 3 skräckfilmer hyrde och såg vi. inte ås överdrivet läskiga, iallafall inte efter. och under filmen skrämde marias ryck och emmas jätteryck mig mer än själva filmen. vi såg två skräck sen såg vi john tucker most die och sen den tredje. fyra filmer alltså. ah, inte vidare mycket sömn inatt inte.  jag och hanna åkte vid två så hon hann med tre-tåget till uppsala och jag hann till min tennis. imorgon skall jag försöka plugga, och så ska jag kanske fika med julia syster. väldigt länge se. senare har jag fys imorgon, klockan fem. så vi får se hur dagen blir. ska iallafall sove riktigt länge. men nu kommer dom. så jag måste sluta. så här ser jag ut.



love is everywhere?

är det bara jag eller har allt helt plötsligt blivit hjärtan ?
  

satt och tänkte på något i bilen, plötsligt kommer jag på mig själv att jag tittar på handen.. och som en reflex närjag gör det ser jag direkt att det har blivit ett litet hjärta på min hand. jag har skrivit med bläck på papper. det är allt.
jag har inte gjort något med mening.
efter det vänder jag då på handen och ser hur fult mitt naglack har skavts bort, sedan ser jag.  är det inte ett hjärta till?
och finns inte hjärtan överallt, i alla saker? löven har vikt sig så tt det bli som hjärtan. tuggummi slängda på marken trycks av sig själva till hjärtan. det här är inget jag antränger mig för att göra. jag gör det inte med mening. tvärtom.  det är irriterande. skitjobbigt är vad det är. för var jag än tittar blir det ett hjärta, hela tiden. det kanske är som man säger, att kärleken finns överallt?

illa.

aargh!  seriöst. varför, varför finns det så mycket fina grejen. för just nu känns det som att jag skulle kunna tänka mig att köpa typ alla kläder (och halsdukar och sjalar) i hela världen. egentligen är det så lätt att hitta mycket fina kläder, men bara när man inte har lust att spendera pengar. (elle rinte har några pengar.) då hittar man typ allt. 
jag har i alla fall varit på stan idag. eller inte stan direkt. jag och hanna har ränt runt på söder och kollat i butiker (ränt ska man inte ta för seriöst). hittade en fin fin fin tröja. svartgrå randig. mycket mysig. problemet var att jag inte hade tillräckligt med pengar på kortet. på grund av att mamma och pappa inte har satt in pengar från en sak som dem skulle betala. suck. fin var den i alla fall. men jag undrar, kan jag kanske leva utan den? iförsig satt den jäääävligt fint.  lagt undan den tills imorgon. fan fan fan. min sparplan tills vi ska åka till dubai kanske inte kommer att gå så himla bra.. men jag skiter i det.

haha
det dåliga är att jag skulle pluggat idag. jävlar.
men vafan , jag kan ju inte plugga ihjäl mig. i åttan. har ju år kvar att stå ut.
fast engelskan skulle nog va bra tt ha gjord. som jag inte hann klart med igår (försök själva skriva en jävla fantasy historia på engelska samtidigt som ugly betty och desperat housewifes går..)
nu verkar det säkert som att jag pluggar hela tiden, men nej. jag tänker att jag ska plugga. det råkar bara inte alltid bli så..


rätt ska vara rätt.


jag maria och hanna skulle fika och försöka plugga i dag.
satte oss på ett fik i gamla stan, och så får man senap på sin mozzarella parma macka.
ah. gubben tyckte ialla fall vi skulle ha frågat ifall det fanns senap.
senap till mozzarella.. men vi fick pengarna tillbaka.
sen har jag försökt plugga. utan att lyckats. men nu ska jag göra min engelska.
ska äta snart och sen äre tv serier ikväll som kommer.
aha, jag skulle äta nu visst.  hm, får plugga efter.
aaaah nu fick jag ont om tid. jaja löser sig.
såhär såg jag i alla fall ut idag.

underbart.

 
våra kusiner hade tydligen varit uppe i örebro, hos farfar, och plockat äpplen.
och dem var gulliga nog att ge till oss också.
så nu har vi väl sisådär tre papperskassar med äpplen.
me like! me love!

trasdocka.

för hela jag är helt trasig, känns det som.
hade tennis idag, inte så roligt.  var alldeles för trött för det.
känns som att jag har tränat hur mycket om helst tre senaste dagarna.
det har jag iförsig typ gjort.

i have to.

en hel boktrave med hem. jag måste verkligen plugga.
gick hem för att jobba. kan inte koncentrera mig i skola. typ.
eller jo jag kan, men det är så lätt att inte göra det.
plugga måste jag i alla fall göra nu. puss

uppmuntrande.

hej hej. nu har jag precis käkat lunch. innan det , vid halv 11, hade jag match. jag förlorade men jag spelade bra. jag är nöjd. för jag kämpade. och jag blir bara taggad till att träna mer. och spelet var jämt, så det var bara kul.
landet var mysigt. svenska långfilmen varanan vecka gick på ettan och jag måste säga att den var helkonstigoch rätt dålig. kan antingen bero på att jag alltid har trott den var skit bra, eller för att jag hela tiden gick iväg och skulle hämta något på nedervåningen, så att jag missade ganska stora delar,haha. sedan fick jag några roliga samtal haha så det var bra. jaja nu måste jag sminka mig. ska träffa hedvig i slussen 13.00. ååh! äntligen en männsika som inte tillhör familjen! dessutom är det hedvig :D som jag har saknat. enormt.  pussar

ni

e h m ,
 ni är så himla bra. så jävla bäst.
vi
är så himla bra, så jävla bäst.

nu bäre av mot lande. ut tvingad. även om det låter så jävl töntigt att säga det, så är det sant. men det ska väl bli rätt skönt.  jag är så jävla trött just nu. äcsh orkar inte tänka. det blir bra.  mobilen ska med. likaså pjamasbrallorna, böcker tofflor också majsbollar och mys. vi ska köpa white chicks på vägen ut också. jippie. ska packa klart sen åkerja'.
puss

photographs

halloj! skolfotorna har kommit!
och jag kan säga att jag är.. verkligen ingenting typ.. elr asså inte fin.. men inte ful :P ingenting märkbart.
i alla fall. lämnade tillbaka sjalen jag var tveksam på. den är väldigt ful.
senare idag har jag tennis, det ska bli roligt. 
juste.  har en svencka text jag ska skriva in på datorn tills imorgon, den ska ändras lite också..
blev inte så roligt blogg inlägg. jaja, that's life.

pussar


pump it.

tchjänare.
var istan idag, med hanna och maria. röligt(roligt) det var faktiskt väldigt roligt. jag blev typ suger på allt, hela tiden. men jaja. köpte två fina sjalar. elr nja, en väldigt fin iaf. heöt vanlig brun egentligen, men väldigt fin brun färg och så, satt den var väldigt fin, jävligt fin faktiskt.. letat egfter en sådan. den andra är typ rutig i olika skalor av rosa och grått. låter helt cp, jagvet. den var väldigt fin i affären. då avr den helt sjukt fin faktiskt men nu när jag kom hem.. jag vene. 69 spänn aslite, men jag kanske borde köpt någon annan. får se hur jag gör.. ingen av dem var ialla fall inte lika fin som min pumpa.
haha. japp det var jag som fixade middag idag. falukorv med makaroni. typiskt  svensk mat och typiskt mat som vi aldrig äter till middag hemma.. haha schnyggt vare i alla fall. .. innan dem schtektes. då bläv dem lite väl well done.

oj, klockan är över åtta. skulle inte något nytt program om modeller(även killmodeller!:D) börja?
elr, kanske var vid niotiden.. ? 
pussar.

otroligt.

vad tänker jag med?
för vad fan är det jag förväntar mig egentligen?
att du bara ska acceptera allt utan vidare?
nej, jag vet inte vad jag tänkte och förväntade mig.

- alldeles för mycket i alla fall.

diana ska snickra.

var på ikea igår. innan det skulle jag köpt tenniskläder men hade en förjävlig magverk. verkligen förjävlig..
jag som så gärna ville ha tenniskl'der ju :(  jaja. en annan gång.
jag och pappa var tvugna att gå igenom ikea och plocka ihop garderoben på tag själv lagret på en timma!  jävligt tajt men vi lyckades :) nu ska jag i alla fall snickra ihop den. typ nu. först ska svenskan göras, sen bokhyllor flyttas.
har inte hjärta att fråga pappa om hjälp. iförsig erbjöd han sig nyss.. jajaj får se sen. nu ska här svenskas!
(har  druckig ca 2 liter te idag /typ kväll. väldigt full mage kan jag säga. men gott ere)

RSS 2.0