positiv tjej

jag har just vart på julbord. jag är mätt. jag är supermätt.
jag åker iövermorgon. jag har inte börjat packa.
supersuper..........................

indien snart.

Nu sitter jag i min säng, vaknade för ett litet tag sedan. Eftersom sängen numera är på golvet, ser jag snön falla ut igenom HELA fönstret. Rätt mysigt faktiskt. Klockan tolv är det någon konfirmationsgrejjagvetintevad, men man måste gå iaf! Har ingen aning om vad som händer, men jag ska dit och har lyckas få med dig Thorun, så det blir bra!
I fredags fick jag bästa julklappen av min Kitty, som jag inte kommer att få se på TRE veckor.. Min present till henne var heller inte så dum..!
Senare idag ska familjen på julbord på gondolen, supermysigt! På tisdag åker jag till INDIEN. har jag packat? nej!

vägen ut, på olika sätt.

Jag blir nästan lite smått bekymrad när tanken slår mig. Jag sitter och försöker, förgäves, koncentrera mig, och som alltid kommer de små insikterna just då. När jag är som mest stressad, är också då jag finner mest inspiration till kreativa saker. När jag till det yttersta behöver få saker gjorda, kommer de små impulserna. Den här gången inser det jag nyss har beskrivit, och tankar har aldrig tidigare slagit mig. När jag tänker på det, känns det som en självklarhet. Det känns helt sinnessjukt att jag aldrig tidigare lagt märke till det.
Nästa fråga blir då, är det på grund av stressen som min kreativitet skapas? Är det kanske någon sorts frihetskänsla, jag finner i det kreativa. Det blir det enda jag unnar mig när jag skall plugga, och på så sätt en väg ut ur alla måsten. Rätt häftigt egentligen, att det sker utan mitt medvetande.

varför.

jag tror jag saknar dig. för mycket, kanske.
jag vet inte varför jag var tvungen att skriva ner det. Kanske se vad det verkligen innebär? För att inse hur kanske väldigt dåligt det är. Eller bara få det klart för mig att det stämmer.. Erkänna för mig själv.
Vad vet väl jag liksom. Nu ska jag iallafall (försöka)sova.

something hidden.

Ajajajaj. Magverk. Jag känner mig så stressad, samtidigt som det gör att jag knappt koncentrera mig. --> ännu mer stress och gör allt värre. Nu ska jag plugga annars kommer jag väl inte kunna sova, eller nått sånt. JAg slutar inlägget här för nu.. jag vet inte. Ska skaffa hemlig blogg tror jag. Jag bloggar ju trots allt för mig egen skull..

RSS 2.0