hej här är jag med ännu ett klagoinlägg.

Fan vad skönt det skulle vara att bara få klaga ut om allting. Inte bara prata ut, utan verkligen få klaga något enormt. Få påpeka hur varenda liten småsak stör mig. Förklara vad som skapar mitt jävla magont jag har alltför ofta numera.
För bajsbajbajs. Just nu har jag så enormt ont i magen. Jag har varit med mina fina tjejer idag. och dem är bra. Rätt igenom. Men jag har ändå mött å mycket som har fått magen att vända sig. Men alla saker behöver inte generera magont. Nej nej, allt är inge ångest bildande. En del saker visar på förtroende och sånt. Medan en del annat bajs bara är skitjobbigt. Usch.
och nu har min blogg helt plötsligt blivit en emoblogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0