Nu är det klippt!

Back on track, från julgransplundring i örebro, och jag har rullat hela vägen hem. Ja, jag har ju faktiskt gjort det, men syftes var att amvända uttrycket som när man har ätit en megamängd mat. Lite väldigt fail sådär, men ändå! Jag tyckte iallafall att det var dags att blogga igen, och jag måste berätta att min farfar e rätt häftig sådär...
Om nu undrar vad jag syftar på i rubriken, så är det mitt hår. Jag var och klippte mitt hår i fredags och nu ser det ut som på bilden.
...nej det gör det faktiskt inte. Inte på något vis, överhuvudtaget. Mitt hår är fortfarande brunt, och har inte den hej-jag-är-en-vegan-frisyr som ovan, jag lovar. (vill också tillägga att jag är blekare på bilden än i verkligheten eftersom den är tagen innan Indien)
Appropå fredag, träffade jag Alice och Thorun. Grymma girls. Vi käkade på värsta fancy taco bar (Taco bar? Fancy? Jag vet, men det är faktiskt sant) och hängde i Thoris mansion. Vi gjorde såklart mer än att äta, och alltsomallt hade vi det g-r-y-m-t!
Nu kallas lite annat, typ roliga saker som läxor.. Jag väljer att sluta mitt inlägg här, eftersom all tid som inte läggs på läxor just nu egentligen skulle kunna läggas på paradise hotel. Patetiskt kanske du säger. Smart säger jag, eftersom jag blir mycket mera effektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0