megamixat.

jag borde inte. men jag gör det. Kanske är det just på grund utav det där obordandet. Oavsett, är det fel. Så fel.
Jag vet inte vart det här leder, inte den blekaste.
Vad kommer förändras? Har jag tänkt på det? Vad är skillnaden? Har jag förändrats, vilket kanske är en nödvändighet för att det ska funka..
Vad, hur, gör jag, om det bli sådär. Så som det inte får, kan eller orkas bli. Det har jag inte tänkt på. alls. Men jag orkar inte heller. Jag rör till såsåsåså mycket när jag tänker. Se, jag har inte blivit ett dugg klokare av att skriva ner det här? Inte alls, vad jag vet. Nu börjar det här likna ett barns experiment med mat. Typ blandar senap med fil, som slutar i kaos. Jag bara blandar i mer och mer knasiga grejen, men slutar nu innan kaoset är uppnått. Tjohejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0