GE MIG SOMMAR.

Bokstavligen talat. GEM-MIG sommar. Där var var ruskigt rolig, eller hur? Åtminstone sant!
Fan, jag blir så trött på mig själv när jag gör i princip vad som helst för att slippa plugga. Vad är grejen liksom, jag vet ju att ju förr jag börjar desto tidigare är jag klar. Hjälp vad klok jag var där! Synd bara att jag inte är lika duktig när det gäller handling, om man säger så.
Jag har iallafall spenderat den hittills gångna söndagen på att fixa i mitt rum, och ungefär halva barnbidraget på saker i det för att göra det finare. Vilket endast var kuddar. Ja, KUDDAR. sånna där fluffiga saker man egentligen bör köpa på typ.. IKEA eller Lagerhaus eller nått... Precis sådana köpte jag igår, åtta stycken närmare bestämt. Men trots  det är jag nöjd. För 1; det var rea! 2; det blev superfint!
Nu skall jag iallafall sluta KAST bort tid, och istället ge mig i KAST med mina måsten. Mina skolrelaterade sådana.
Pusspusspusspusspuss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0