pessimism.

Känner mig småsjuk faktiskt. Därför har hela eftermiddagen tillbringats med te, satc och halvsovande. Seg i hela kroppen samtidigt som jag måste bestämma mig för gymnasium nu. Med betoning på måste. sju dagar kvar.
Försöker bestämma mig om jag vill gå på globala, och kämpa med miljön. Jag tycker ju det är kul, det gö jag verkligen. Frågan är bara om det känns.. hur ska man beskriva det? Möjligt? Det beror väl säkert på mitt nuvarande humör, men shit vad det känns omöjligt. Jorden kommer ju ändå gå under. Nej, vad håller jag på med. Vad hände med positiva tjejen? Äh, hon får ta ledigt idag. ska ge mig i kast med lite saker nu, pusselipuss.

Hamnade från Globala, sedan på wwf. Där stod det om earth hour (27 mars 2010), och påmindes om att jag vill ha en ny lampa. Helst en sådan här, från muuto. Ännu hellre flera stycken. Är lite trist, men nog helst en svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0