highlights keeps me going.

Ignorera det faktum att bildkvaliteten är så dålig att den inte borde få finnas. 
Ibland blir det verkligen påtagligt hur mycket man behöver saker att se fram emot, personer att älska. De där småsakerna som livar upp, de gråa vardagarna. För utan dem skulle det inte spela någon roll vilken veckodag det var, de skulle alla flyta ihop till ett grått os. Vare sig det var måndag eller lördag, skulle de kännas som en söndag. Var dag skulle bära med sig en bävan för morgondagen.
Idag är en sådan dag då jag inser hur glad jag är för allt. För alla de små detaljerna, jag vanligtvis inte noterar. Jag glömmer ofta bort hur stor betydelse de har, men inte idag. Idag har faller det mesta på plats, och jag nästan befinner mig i ett lyckorus. Det finns ingen direkt ensamstående orsak till min glädje, det är allt tillsammans. Jag känner mig bara väldigt nöjd med det mesta. Fyfan vilken härlig känsla det är! Obeskrivlig såväl som ovärderlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0