feel good- inlägg.

Tänkte att det var dags att skriva ett glatt inlägg. Allt innan har bara varit så tungt och deppigt. Det är ju inte så vi vill ha det!
För just nu är jag glad och nöjd med livet. Just nu känns allt bra faktiskt. Det är alla hjärtans dag, men kunde inte brytt mig mindre om att jag inte har en pojkvän, helt ärligt! Jag har så himla fina vänner, och jag är så obeskrivligt tacksam för det. Julia ko
mmer hem från Gränna idag och herregud vad jag har saknat henne, den sötisen.
julia för ungefär tusen år sedan
världens bästa kitty och jag..
du är så bra så jag vet inte vad jag ska säga faktiskt.

Sa hejdå till hedvig för ett tag sedan. Nu ska jag plugga, träna och annat söndagsgöra. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0