crazycrazycrazy.

Det är helt galet, jag skriver ju nästan varje dag! Det är totalcrazy ju. Men sedan är det rätt bra, om jag ska vara ärlig. Tankar jag får försvinner så lätt om jag inte skriver ner dem..
Jag har iallafall varit i tingsrätten idag. Som åhörare kanske bör tilläggas. Satsare som man är, satt jag och några andra kvar ett bra tag. Hihihöhö. Sedan fick jag och hanna typ blodsockerfall, kul va?!
Igår fick ag gå en lång promenad och rätt mörkt var det. Allt pågrund av att en busschaför kom för tidigt och inte ville vänta. Borde det inte vara obligatoriskt att vara bussig? Speciellt när det är en del av ens yrkestitel... AAARGH. Adios my firends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0