moj

jag är nu hemfaren från emmaboda. En mobil fattigare, men så mycket annat rikare. Trots att jag nu måste återförskaffa alla nummer, går jag fortfarande på kicken av allt jag upplevt. Trots det inte så lilla projektet jag nyss nämnde, är känslan av värdhet(ne inte värdighet, värdhet; att det var värt) så stark att den nästan överrumplar mig. Jag skall tillbaka. En längtan inför nästa sommar blev med ens så mycket starkare. Dock orkar jag inte längta. Inte än. Det finns för mycket bra innan sommaren 2011 som kommer att inträffa. för mycket bra för att jag skall mista en del av de saker genom att längta.
Det finns så mycket mer att säga om emmaboda, men jag vet inte var, eller med vad, jag ska börja. Jag känner mig som ett barn på nytt (jag är ett barn, men ni hajjar vinkeln). Ett barn som har så mycket att säga, men inte riktigt kan prata. Jag bara bubblar av allt men vet inte hur jag ska få ut alltihopa. Absolut inte i skrift, det är jag på tok för exalterad för egentligen. Men jag bryter lite av mina regler. Liin on the edge liksom. Nu ska jag äta lurre(som inte består av konserverad mat till skillnad från senaste dagarna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0