Jag har aldrig skrattat, okej fnissat, så i hela mitt liv.

herremingud vilket oflyt jag har haft idag. Eller egentligen; jag och julia. Allt har gått sjukt fel, fast på ett väldans roligt rätt. Sitter jag och skrattar för mig själv? Ja!
På vägen dit ( ja vi åkte helthelt fel) såg vi ett par galna barn. och det är inzoomat, därav det galet dåliga kvalitèn.

vänta var det gott om och det var super kul..! (usch och fy och blä vad dålig kameran är.) Julia ser sjukt pigg ut i bakgrunden..


och innan allt det här var emma på grimashumör på Tullys. Supersnygg!

Och menaingen med allt det här var att jag och Julia skulle fixa pass. So long!

Kommentarer
Postat av: maria

haha va ugly emma :)

2009-09-13 @ 14:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0