och i brist på fantasi så kom jag inte på någon bra rubrik.

Dricker just nu sjukt gott kaffe och planerar att plugga lite. Skolan har jag redan slutat för det enda man skulle göra idag var att samla in pengar. Eftersom jag och Maria var grymma fick vi bössan fylld till bredden på ungefär en och en halv timma. Vi träffade en tjej som var så grymt trevlig och social att jag önskade att alla var så i Stockholm. Lite mindre stängda.. Nu ska jag som sagt plugga lite, sedan ska jag träffa heddan! Ikväll ska alla nior sova över i skolan och imorgon åker jag ock Kitty till landet. och bara för att göra allt ÄNNU bättre är jag ledig måndag och tisdag nästa vecka..
Bilder från i helgen, Håkan. En av dem bästa låtskrivarna i världen har vi där längst till vänster.


Den här filuren var jag också. Så himla söt här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0