sjukt ofriskt är vad jag är.

hejhallå. förggårdagen spenderade jag som sagt med kitty och det var väldigt mysigt! Igår sov jag på gåsö för jag har blvit så otroligt sjuk. Kitty befann sig också på gåsö, fast på ett annat ställe så henne skulle ja kanske träffat igen, men orken fanns inte tyvärr.. och när jag inte orkar träffa Kitty då är något väldigt fel. Det som är mindre bra är att alla sympton som trötthet, feber, hosta, halsont och massa mer stämmer in på svininfluensan. Känns ju väldigt bra..
   Menmen. Jag är fortfarande på landet och har sovit kanske.... 11 timmar? Ikväll är vi flera som ska til Marikas land. Kanske. För jag vet inte hur det blir med det där och dessutom måste jag till doktorn först..

sjuktsjukt längesedan. Hittade den på datorn här på landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0