mentalt kaos. fast ett bra kaos.

hejjättehallåsan! efter ett bra antal lediga dagar är min hjärna nu väldigt omprogramerad.. måndag känns det som idag samtidigt som det inte är riktigt logiskt. helkaos.
Dagen i skolan har ju verkligen kännts värd... flummigt, som vittra är, har vi nu ett tredagarnaprojekt om vittras nya löften och jag vet inte vad. Hedvig träffade jag idag efter skolan och det var grymtgrymtgrymt. Herregud så man kan sakna en människa som har varit på gotland hela helgen!
världens bästa hedvig på gotland i sommras! (dock inte i hennes hur, hennes familj har köpt nytt)

mera från gotland!

Jajja, nu skall jag möta upp henne igen så ska vi gå promenad! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0