Förövrigt hade vi spex i skolan idag. Jag var djungelflicka med "jord" i ansiktet, linnea också.

shiiet. Galet vad de är mycket plaenring med att fylla femtio, som min käre fader gör.. Imorgon e hans party och jag kan ju berätta att det är sjukt mycket planering. Sjukt. Fredag idag och det var väldigt skönt. Skulle egentligen träffat bland andra Maria idag nu på kvällen, men insåg att jag och Julia inte fixat talet tills imorgon. Smarta tjejer. Det slutade med att vi satte oss på ett fik på hornsgatan och fixade i kanske minst tre timmar. Upptäckte kanske söders godaste chokladbollar och blev på skratthumör. Resten av kvällen, har jag också varit med Julia och så har jag försökt ta in det mesta av planeringen inför imorgon. Sjukt kul ska det bli (jag hedvig maria ska servera med julia + hennes 2 vänner) men också sjukt stressigt. Jajja, nu ska jag sovaaa. PUSS.
(hittade ett par snygga skor på second hand idag med hade inte kontanter, ska försöka hinna imorgon vilket jag tror är omöjligt..)GODNATTER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0