hojhoj.

jag är så glad. Så gladgladgladglad!
En människa fixade spotifykonto till mig idag i skolan, och nu efter ett tag fixande och en hel del krångel.. jag har spotify! Så grymt! Jag har redan börjat på ett flertal spelningslistor.
Idag har jag jobbat, men tröttnade och började fixa spotify. Projektet är jag klar med och matteprov har jag imorgon. Vilket känns helt okej. Mindre okej är att jag har projektinlämning, matteprov engelska och 20 min kortare lunch på en och samma dag, som dessutom är en fredag.. Något väldigt bra är att thorun hedvig och alice ska träffas imorgon! Ska bli sjukt bra. Ska möta gabbi om cirkus en kvart och sedan sk vi pallra iväg till tennis. Nu blire musik, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0