Kaffeapparaten här är iallafall ett plus.

herrejävlagud.
är på min prao nu, och det jag nu gör är att fixa en hel e-post lista.
jag ska alltså fixa fram typ.. vad är det? Kanske 100 personers email. Seriööst! Det var liksom helt okej från börjarn, nästan kul. Men nu har jag faktiskt tröttnat!

Inte skrivit så mycket senaste dagarna, men så blev det. 
   Var med maria igår. Jättejättemysigtfaktiskt! Åh, det var så länge sen jag träffade henne innan. typ.. fredags. alltså dagen efetr valborg. hahahah. yes, valborg 09!

Det är iallafall kul här på min prao, fast det är än nackdel att det inte går att gå in på facebook elelr bloggen. Eller, går går det väl. Bara att jag inte ahr tid, eller kan smyga upp en internetflik. Det är liksom folk som går förbi mammas rum, där jag sitter jsut nu, hela tiden. Fan då. Men det är väl egentligen ett ganska litet problem..

Nej, nu ska jag avlsuta inlägget så jag slipper trycka upp/ner hela tiden för att någon kommer, haha.
Lyssnar på markus Krunegård på min syster ipod som jag lånar idag. Tröttnat på mina egna låtar, hon med.
Hela världen är så undferbar, bara man får ett svar. Är iaf en mening som kommer om och om igen i lurarna just nu, ur Jag är en vampyr som alla nog hört och tröttnat på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0