runaway.

Tjena. Jag sitter nu och lyssnar på lite musik och hoppas att jag fick lite färg idag när jag solade (på riktigt, inte solarium).. Eftersom jag fortfarande inte riktigt vet vad jag ska ladda ner någonstans lyssnar jag på youtube. Mina gamla låtar har jag tröttnat rejält på, så jag vill liksom lyssna på nytt. Tills jag har orkat fixa inställningarna på itunes store med konto och sådant får alltså youtube duga.. Till min förskräckelse insåg jag idag att jag älskar en låt som darin sjunger. Jag vet att det är jätte patetiskt och jättehemskt, men jag har blivit emot darin på något sätt.. Fast nu orkar jag inte bry mig, för den här låten är  galet bra! Lyssna själv;  
Det var allt för nu. PUSS!
(hm, hur är det man tar bort videon så det bara blir en låt, någon?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0