en ljuslila typ midjekort tröja och ett par träklackade gladiatorer fick jag med mig hem!

nu sitter man här nyss hemkommen och lyssnar på glasvegas - cheating. Jag orkade faktiskt inte leta upp den på youtube åt er nu, så help yourselfes om man säger så.  Det jag har gjort idag är att jag har hoppat över min tennis och shoppat istället.. Först var jag med hedvig och vi gick på götgatan och hade det mysigt. Vi satte oss även ner för att vi inte orkade gå. Jag i solen och hon i skuggan för jag ska bli brunast woho! Lite senare träffade jag älskadethorkell på medis. Vi hade det jättebra, och det utomhus för gissa? Jag har blivit utemänniska, yes! Jag saknar honom redan faktiskt min underbare pojkvän. Egentligen skulle nu maria sovit här men tyvärr så har min mamma blivit... dum i huvudet typ? Nej men seriöst så hålle rhon på och ändrar hela "regler" hela tiden och pappa vågar inte säga vad han tycker.. äh, jag pallar inte tänka på det egentligen. 
    Nu ska jag fixa till min svenska text och fortsätta längta till helgen. (jag vill så gärnagärnagärna få MVG till sommarn..!)
 puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0