Datan har fortfarande inga balda bilder, tyvärr.

hm. nu känne rjag nästan för att hämnas på min söta hedvig.
hon lägger nämligen alltid ut fula bilder på mig på sin blogg. eller.. jag kanske ser ut så? akta dig, en gång till och du vet vilken bild som kommer ut! (och nej, det är inte raderad :) )
var i allafall med henne hela dagen i förrgår, fredags. Vi hade det mysigt tills jag råkade förstöra lite :(, men det löste sig. Förlåt, även om jag vet att du precis som jag hatar det ordet. 
   VI var runt medis,  åt på mariatorget, hornsgatan och sen till henne. Jag sov där också jag, allt var jätte mysigt! <3


Kommentarer
Postat av: hedvig

NEJ DIANA! LÄGGER DU UPP DEN ÄR VÅR VÄNSKAP ÖVER! haha, nej men den är grymt ful! fast den som jag har på oss är sjukt fin!

älskar dig! <3

2009-05-03 @ 18:59:30
URL: http://enkelt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0