svenska kyrkan in my heart!

jag bara måste, måste, berätta en grej.

i tisdags(tror jag att det var?) var jag emma freja och elin på götgatan. När vi går där så komemr det fram en egenstilstjej i cirka 20-årsåldern till oss och frågar mig( ja! hon frågade faktiskt mig :D) om jag skulle vilja vara med i en reklam för svenska kyrkan! Det slutade med att hon tog allihopa av oss fyra och så skulle vi få reda på idag.

Grejen är den att idag så såg jag att jag hade fått ett sms, och jag har blivit uttagen!
herregud kan inte beskriva hur GLAD jag blev!

Även elin kom med vad jag vet, så nu på lördag klockan 10.30 skall vi infinna oss på konstfack vid telefonplan!
det innebär att jag får ta det lite lugnare än planerat imorgon, men vad gör det?!
...och jag som trodde helgen inte kunde bli bättre..!

ska hoppa in i duschen nu men jag är snart tillbaka!

Kommentarer
Postat av: sophia

sv: vagabond, 800 kr :)

2009-03-06 @ 21:00:44
URL: http://piuys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0