sömn, jatack.


dem här mysiga  råkar vara mina pjamasbyxor. mina underbart sköna pjamasar.
dem råkar även vara i tvätten, precia som allt annat nu.
vilket är det som får mig till ämnet eller vad man skall säga.
för nu är allt tävtatt och får det mesta torkat. det är skönt.

i igår sov vi i annecy som är en mysig liten stad i Frankrike.
Sedan på morgonen åkte vi sedan till sweitch (att jag aldrig lär mi ghur det stavas!) och flög hem därifrån.
men i annecy hittade jag fina grejor.
ett par högklackade skor, typ beigt skinn.
ett par snarlika converce, men mycket billigare.
en skjorta,vit. tunn ui bomull. jättefin på sommaren exempelvis.
och sedan en fransväska. ja, jag har blivit en riktigt tokfrans och köpt en sådan väska. men det kostade runt 250 så liksom.. vad skulle jag göra?
nu har jag iallafall köp upp pengarna jag ansträngt mig för att spara menmen. jag ska försöka städa lägenheten här hemma. damsuga och sådant, så jag tjänar pengar. woho!

men nu känner jag att det här bara blir.. långsökt och sådant.
nu skall jag sova.
pch eftersom jag är ledig fram tills 12.40 på ons innebär det ;sovmorgon.
yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0