shape up.

nyss, när jag precis skulle berätta att jag precis har käkat frukost (och då helgfrukost, som är mycket bättre), insåg jag att sådant är allt jag skriver om nu, elelr har gjort på senare tid.
det blir liksom bara jag har gjort nanana.. och nu ska jag nanana..
det blir liksom nästan aldrig någon sådant där... annat.
eller vad man ska säga.
och det - att bara berätta vad man gör hela tiden - hatar jag.
jag vill inte att min blogg ska bli en sån, för det känns så tråkigt.
det känns liksom inte riktigt helt speciellt typ..
eller jag vet inte riktigt, och jag vet inte säkert vart jag vill komma med inlägget..
bara att det ska bli mer roligt här. elelr, mer roligt att läsa.


kom sommar, sommarkläder och sommarbrunaben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0