precis så tycker jag..

hallå!
nu är jag tillbaka, och det tog väl inte sådär jättelång tid, eller jag var tillbaka för ett tag sedan också käkade jag lunch (det som vi lagade igår)  med systern min. Hon börjar för övrigt bli lite smått sällskapssjuk nu när hon inte träffat någon sedan i torsdags. Den stackarn är sjuk och måste vila...
Jag även hunnit snackat med  Hedvig och hon är tillbaka nu från sydafrika! herregud vad bra, jag har saknat henne så..
just nu smsar jag lite med mariaälsklingen som är på väg till sina kusiner och jag väntar väl mest på att det ska bli dags att åka, till hellas och träna dom små barnen..


En ganska rolig bild från december..
Människan med den jättesnygga jackan i bakgrunden är förfan typ 17!
haha somliga är lite pinsamma..!
(haha, jag och hanna fick smygfotta den här på ett riktigt snyggt sätt)

Kommentarer
Postat av: maria

snygga mcdonalds byxor..

2009-03-07 @ 23:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0