på en dag.

Med huvudvärken som försegar mig och med smärtan i halsen sitter jag här nu med en kopp te. Tanken är att jag skall plugga, och den här gången är det allvar. Den tanken skall fullföljas och uppfyllas. På riktigt. För jag har en helt del som behövs avklaras, och skall därför så göras. Innan det tänkte jag bara meddela hur dåligt min kropp mår just nu, och hur tråkig dagen har varit. Jag tror det var ungefär.. en sak som var kul kanske? och det var när ett par sexor välte ett halvmåndefärgat bord mitt framför ögonen på mig och en hel del andra. Jag tror inte jag kan beskriva hur kul det såg ut när det föll i sidled ner mot marken och sedan svängde till ordentligt likt ett gungstolsben då den föll på den cirkulerade sidan. ha! värt ett skratt i allafall....


Kommentarer
Postat av: maria

hah oj va gammaldags du skriver gullis :)

2009-03-16 @ 16:23:33
Postat av: diana

jo, fast det var liksom lite det som var meningen här :)

2009-03-18 @ 21:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0