lite sådära bara.

idag och tills på torsdag har jag hemkunskap. barabara hemkunskap. Det är roligt och skönt, men det blir liksom inte mindre jobb för det, om man säger så. Men det är kul iallafall.
   Idag på efetrmiddagen höll jag typ på att svimma nästan, elelr det var när jag kommit till mi gtennis och jag var så himla trött. Jag blir alltid as trött på eeftermiddagarna. Typ vid sextiden skulle jag helt klart inte banga på att gå och lägga mig. Synd bara att man inte är lika trött vid tiotiden..

Äh, nu räckte det för idag. Har skrivit på tangentbordet glödit ett tag nu, till min hemkunskapsdagbok typ. Ja, det är den den största delen av betyget kommer ifrån, typ.

Försästen, helgen var super, super, super. Längtar som satan till lovet!
(
på söndag fyller jag 15!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0