Ja, jag är rätt uttråkad.

En Lista bara.:

Lovar du att vara ärlig? Nja.. Jo,typ.
Du heter: Diana
Smeknamn: Hmm. Räknas mitt oseriösa didi/deedee?
Låt som när du är ledsen sörjer till? Det mesta med piano eller fin gitarr duger.
Beroende av: Vänner, kärlek.
Vem behöver du mest just nu: Hm.. Snarare vilka.
Vad tror folk om dig? Hjälp, det hatr jag ingen aning om. Vill jag veta?
Stämmer det? Ja, det stämme ratt jag inte vet.
Vad får du oftast komplimanger för? Kläder och mitt osminkade jag.
Vad säger du för att imponera på någon? Helt ärligt ingen aning.
Hur imponerar man på dig? Ett ord. Gitarr.
Brukar du skratta för dig själv? Haha oh, ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ica. Kul :)
Var bor du? Alltid lika bra södermalm.
Trivs du där: Om jag gör.
Äger du några converse: Nej, inte riktigt min grej.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider. Öl kan ta sig.
Brukar du bli för full: nja. det händer väl..
Vad har du för mobil operatör: Comviq , såklart.
Är du allergisk i mot något: Ingenting alls! Fd mjölk.
Har du haft sex idag: men, nej.
Nästa mål i ditt liv: Ja det skulle väl vara gå och lägga mig tidigare på vardagar och börja dricka mer vatten.
Hur svarar du i mobilen: Ett enkelt och tråkigt "hallå" bli det. Sedan kommer tonfallet beroende på vem det är.
Vem ringde du senast? Emma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jaha, men vi har precis gått från Åhlens. Då går vi väl tillbaka då...
Antal timmar sömn inatt: Vet inte men det blev väl kanske från halv elva, elva till klockan nollsjunollnio. Räkna själv.
Sov du ensam: Ja jag sov ensam.
Brukar du komma i tid: Tyvärr min sämsta svaghet.
När mår du bra: När mina bästa vänner är omkring mig.
När blev du fotad senast: Räknas marias smygfotning i hennes spegel?
Hur känner du dig nu: Lagon mätt och glad.
Vanligaste färg på dina kläder: Höh! ingen aning. Typ.. allt?
Vad tycker du om fötter: Men gud, verkligen ingen kommentar där. Eller jo, lite för små..
Vad saknar du: Just nu vet jag inte.
Hade du en bra kväll igår: Nej måndagen igår var icke bra.
Favorit dryck på morgonen: Kaffe elelr te.
Rakar du benen: Hah, men ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Det beror helt på. Vardagar blir det väl mellan halv tio (haha) och elva halv tolv. Helgen finns ingen gräns. alls.
Är du blyg? Det kan jag väl vara.
Sysslar du med någon idrott: Tennis tjoho!
Vill du hellre ha mail än brev: Eh, nej? Mail är jordens sämsta och brev är så mysigt. Ehm.. vykort iallafall.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej. Ja Jag vet inte.
Har du spytt offentligt: Och vad menas med offentligt?
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Helikoptern! haha!
Är du nöjd med ditt liv: Det går väl an. Typ.
Är du bortskämd: Gud, nej.
Vad gör du i morgon: Jag har bland annat franskaprov och en ledig eftermiddag.
Vad är det värsta du vet? Svek?
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det vågar jag inte tänka på, men det varierar väl.
Vad behöver du just nu? Sömn. Punkt slut.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Som om det finns någon.
Vad längtar du till? Sommar och bruna ben.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vad använder du för shampoo? Bed head någonting.
Vad är det finaste du fått? Jag tar och kopierar det som redan stod på listan när jag tog den för det var så fint : Kärlek.
En speciell dag du minns: Ja, jag minns många och nej, jag tänker inte ta upp någon.
Hur gammal är du: Snart moppe!
Tycker du om någon just nu: ..
Om fem månader: Har jag ett efterlängtat sommarlov som förhoppningsvis är bra.
Du samlar på: Klädesprislappar, haha. Även kläder.
Gröna eller röda äppeln: Gröna. Röda. Båda!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag vet inte riktigt om jag är på humör att ringa då. Men annars varierar det väl.
Gillar du golf: Gillade. Nu har man tröttnat.
Vilken tid gick du upp idag: nio minuter över sju. puh!
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, det har jag allt.
Har du strumpor på dig nu: hihi, nej. Jag har morgonrock!
Vad ska du göra ikväll: Jag ska dricka te, kanske öva lite franska och sova.
Är det okej att gråta: Ja, det är okej att gråta. Själv hatar jag det och känner mig så otroligt vek ooch svag.
När grät du senast: Inombords är det väl rätt ofta.
Laddar du ner musik och film från Internet: Musik, ja. Film, nej.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Tråkigt nog, spara det mesta.
Bär du glasögon eller linser: Ingenting. Jag är fri!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha eh, va? Form, färg och sånt är det som har betydelse.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Oh, så det kan variera.
Har du piercing: Ett i varje öra som jag vill ska få sällskap.
Vill du gifta dig: Aldrig tänkt på faktiskt.
Vill du ha barn: Ja, det tror jag nog.
Solar du ofta: Hm, nej. Tänker /säger mest att jag borde/ska men blir aldrig av.
Är du bra på att laga mat: Sjävlklart inte. Pesto och pasta är perfekt! nej men jag är faktisk hyffsad.
Gillar du att dansa: höhö på fyllan, ja.
Är du flygrädd: Absolut inte.
Hur vig är du: Rättså vig faktiskt. Eller där ljög jag väl lite. Medelmättig blir bra!
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Med kola sås. Annar kanske någon ben and jerrys.
Tror du på ett liv efter döden: Ingen aning.
Tycker du om sushi: Jag älskar(?)
Vad äter du helst när du ser på film: Eftersom det är mitt favoritgodis blir det nog min trogna choklad.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.
Har du tandläkarskräck: Nej, verkligen inte.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon? vilket skämt. helt klart kvälls.
Vilken ögonfärg har du: BrunBlåGröna kanske?
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, allför många gånger.
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: Ja, det gör jag. Oj, det var inte frågan. Typ tre gånger tennis, ibland fys och så går jag varje dag.
Senaste låt du hörde: Photoboth - Death cab for cutie. Nej, den är inte speciellt bra.
Vad gör du på helgerna: Allt är möjligt! (nästan)

Hjälp, det gick inte snabbt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0