(g)risit illa till ligger dom nu.

kom precis på att jag skulle ju ha fixat mitt itunes idag. bestämmde det men någonstans försvann det från min frånvarande hjärna. Då tänkte jag att jag skulle komma på vad jag istället gjort idag och ... kommer inte ihåg någonting! Och det här är faktiskt en riktigt läskig känsla. Som om jag gått på autopilot en hel dag och inte har någon aning om vad jag gjort. Eller att jag fått en sådan där endags amesha eller vad den där glömma-bort-hjärn-skadan nu heter..

itunes skulle behövts fixas..

Ja! fick precis ett inne tillbaka. Jag finns verkligen hur illamående jag blev när jag fick veta vilken tabbe de äckliga bönderna gjort mot sina stackars grisar. Grisarna hade inte blivit tillräckligt nersövda, så de hade vaknat när dom blev skollade! Och bara att dem blir skollade är dåligt nog tycker jag. Ucsh, ryser av bara tanken och kommer nog inte kunna käka gris på ett tag nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0