det är riktigt roligt vill jag lova.

jag och le syster min kom precis på en så fyndig och kreativ (vilket är våre kännetecken om man säger så) idé så jag vet inte vad jag ska göra! Vi har gjort en finfin t-shirt, det är allt jag säger. bild kommer garanterat senare!
just nu skulle jag egentligen plugga för jag har mycket att göra, men jag behöver städa och dammsuga mitt rum. och för att göra det ännu stressigare så gör jag annat istället för att både städa och plugga. hm, hur går det ihop tidsmässigt..?

haha hittade den på hannas blogg för ett tag sedan.

nej, nu ska jag bara dra städarmaskinen som jag så innerligt ogillar och dra den under soffan.
   hmpf! Damm suger..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag kostar bara en krona hahahaha

2009-03-15 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0