hemma igen, från ett annat hemma.

Tjena , nu har jag nyss kommt hem från konfirmations lägret och det har varit... helt jävla otroligt underbart. Utan att överdriva. På söndag konfirmeras vi och imorgon ska vi repa lite i kyrkan. Det är bra för jag skulle verkligen inte klara av att det bara tog slut nu. Jag skulle inte klara av det alls. Inte förrän på söndag tar konfirmationen helt slut, på söndag ska det också bli hur soligt som helst. Stå i kyrkan med alla underbara männiksorna och bara sjunga och ..åh! det kommer bli så bra! Så samtidigt som jag längtar hur mycket som helst tills på söndag vill jag att den dagen aldrig ska komma. För då tar jälva konfirmationen slutslut slut. vilket känns förjävligt.. men jag skriver emr senare eller imrogon eller något. Jag ska till landet med mammapappa och morfmorf och morfar. puss.! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0