filmen igår var väldigt bra och vi fick både gratis popcorn och cola.

Tjena! Vet ni vad jag dricker? smultron te, faktiskt. även om ni inte ville veta. Det är rätt gott men smakar inte så himla mycket om jag ska vara helt ärlig..
   Dagen har varit riktigt, riktigt bra faktiskt. Eller nej, ännu bättre än det. Vi skulle åkt till skansen med skolan men jag lyckades försova mig, trots att vi hade sovmorgon..(!) Jag tog mig iallafall tid och smet in. Kom dit sen iallafall. 
   Tolv slutade vi och då mötte jag upp min syster på lite spontanfika/lunch. Lunch för hennes del, men lattemedextraespressoshot för min. Och på Tully's på götgatan för dem som vet vart den ligger.. Mysigt vare och dessutom reste vi lite till andra områden. Två second hand affärer på hagagatan och klockor köpte jag. Klockor som i flertal, för två var det. Efter de två fikorna vi tog visade det sig att thokell var i närheten och jag träffade honom vid fem. Jävligt underbar dag alltså. 

ledsen för att det är lite dålig bildkvalitet men det fick bli så. Bättre bilder kommer väl säkert... såsmåningom. (min hand ser dessutom kraftig ut) 40 och 80 kr styck kostade de -klockrena köp!

Puss för ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0