ska bli mysigt med bio, var liksom ett tag sedan.

jag känner att efersom jag inte bloggar hela tiden så missar jag en del, men så får det vara faktiskt. Just nu lyssnar jag på Kids - MGMT. Riktigt bra låt, nästan lika bra som Electric feel, med samma artist, som nog måste vara jordens bästa låt utan att överdriva! Det har nästan lite halvt varit en sån där dag då man egentligen skulle gått och lagt sig, men den har varit bra / helt okej iallafall.. Klockan halv fem börjar min tennis och klockan nio ikväll börjar bion jag och hedvig ska på. Förhandsvisning av the proposal och vi ska ses innan också, så fort min tennis e slut. Men nu måste jag skynda till träningen! Inga bilder här inte! Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0