Lite snabbt sådär..

egentligen var jag mer sugen på att skriva igårkväll. då jag kom hem från göteborg. nu försvann allt lite grand, på något underligt sätt. aja, nu blev det ett inlägg, och ett  egentligen väldigt meningslöst sådant.
R.I.P Michael Jackson. Jag vet att han dog för ett tag sedan, men nu har jag liksom börjat inse att det faktiskt är helt sant. Innan har det känts så overkligt. 
   Det har skrivits galet mycket om honom, speciellt i aftonbladet. Den delade ut gratis igår på flyget hem till sthlm så jag läste lite. Då stod det en massa saker som beskrev hur sorgligt hans liv var. De sakerna visade hur olyklig han mpste vart och det är inte helt otroligt att han tagit självmord. Men det är aftonbladet så jaa.. 
   Allt för nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0