Håkan i bakgrunden och aglånar min systers dator..

hallåhallådär. ag är nyss hemkommen från en väldigt brabrasuperunderbart gotland (göttland) och har precis duschat. duschat som kanske inte vanligen anses som väldens lyx men blir det när man bott ett par dagar utan ducsh då blir det... väldigt uppskattat kan jag säga. Annars utom ducshbristen har det varit sjukt jävla bra! igår var i på 75 års parta en 15 och en 60 fyllde och vipps så blev det 75. Hedvigs vän klara var den som moppe skulle fylla. Skitrolig och trevlig tjej alltså! Jag Hedvig och Klara hade jättekul och funkade jättebra. Synd bara att vi somnade vid fem och jag har fått noll sömn idag.. Idag ska jag träffa marrisen, det var typ två veckor sen och jag ahr saknat henne väldans väldans! Jaja alltför nu. PUSS.
(jag ska på popaganda i augusti. SÅ KUL!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0