tokkonstigt.

hejsan. idag har det varit många saker som har varit konstiga kan jag säga.
i skolan var det kulturdag, så vi skulle typ fixa till vårat klassrum... eller ansvarsrum som rebellerna VITTRA har bestämt att det ska heta. det jag gjorde var att måla saker som vi skulle sätta upp på väggen, tre stycken och alla i orange.. haha. och dem var mycket mycket konstiga må ni veta. och för dem som inte fattade grejen, vilket troligtvis är alla, så var som konst-iga. konst som i tavlor och målningar..

en annan grej var att jag har förlorat en liten tand..  en kindtand, för att vara exakt.
hm, helknasigt tycker jag. sen när fortsatte man att tappa tänderna tills man gick i åttan..?
nu kan jag iallafall dricka saft och spruta ut det med stängda tänder, genom gluggen
(sådär som långben alltid gjorde och som jag alltid ville när jag var liten)

nu skall jag käka middag. korv med mos och oh, så jag är hungrig.
har bara ett litet problem, hur stor kommer smärtan i gluggen bli?

sedan efter middagen ska jag fortsätta plugga som jag gjort på eftermiddagen.
jag och emma lyckades faktiskt plugga tillsammans. yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0