mitt meastrokort funkar ej..

tjenaretjenare.. det blev ingen återkomst sist, så jag återkommer väl nu då.
den här helgen var varit tokmysig faktiskt. emma, hon har väl nästan bott hemma hos mig kan man säga. och vi alla tjejer(na) har väl nästan bott i hannas urmysiga lägenhet i gamla stan!
hannas mamma har varit på middagar så vi har spenderat helgen där,typ.
i fredags var det nästan hela vitjejernagänget (den här gången menar jag nästan) det var jag emma och hanna. maria var icke med :( vi tog indiskt take away och åt och snackade hos hanna. (emma sov här)
igår var det HELA gänget med bonus, även kallade elin och freja, återigen hos hanna. väldigt mysigt. och emma sov hos mig. igen.
nu är klockan tio i tre. klockan fem har jag fys. ska försöka hinna en läxa innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0