I (g)loved them!

hallå! väldigt konstig dag. har varit så. jävla. trött.
det är allt jag säger.
det har liksom varit håll-ögonen-vakna-somna-inte-humör..

och det är bara måndag.
måndag, måndag.
jävla måndag.

hel vecka kvar tills helg, typ.
...............................................
jaja, kanske jag kan försöka få någonting gjort..
nu börjar det närma sig projektslut.
skönt, borde jag tycka, men panik är mer det jag känner.
det är nämligen alltid lika svårt att planera.
alltid lika svårt att få gjort så mycket man borde första veckorna.
vilket gör att man får ett helvete de sista.

hann med en liten snabb fika med emma och marika idag. innan tennisen.
lite mysigt sådär.
nu skall här sovas faktiskt. PUSSAR.
 
saknar vantarna på bilden, som jag glömde på bussen för kanske två veckor sedan.
nu har väl någon annan lagt vantarna på dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0