bild saknas(återigen)

hallå där.
idag har nog varit den mest konstiga, blandade och jobbiga dag någonsin.
alltid har bara varit så otroligt otroligt ansträngande, så ingenting har gått.
dessutom har jag varit helt galet trött. kanske börjar bli sjuk?
det spelar ingen roll. för jag kan inte bli sjuk nu, jag orkar inte bli sjuk nu.
då kommer det bli så jobbigt att komma tillbaka och dessutom kommer det bli en bra helg. normalt att se fram emot något speciellt i helgen redan tisdag, men endå.. det är kanske skitbra egentligen? att man längtar mot helgen och då kämpar mn mera..? nej, nu vet jag faktiskt inte vad jag försöker övertyga mig själv om..

måste börja på en faktatext om dubai. har fösökt förstå hur en generator fungerar(måste det till min "uppfinning" i skolan) och det gick väl sissådära.. jag behöver lite hjälp kan man väl säga.

nu blev det tyvärr inga bilder i det här inlägget
heller. menmen, det kommer snart.
KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0