theese photographs keep me alive.


tänkvad man kan hitta när man sitter och bläddrar..


åh det här minns jag! i april var det.
då hanna jag emilia trion "bildades".
det var då vi lärde känna avrandra. om det var på djupet vet jag inte riktigt.
för tyvärr håll dt inte hela vägen. det var synd.
jag saknar det faktiskt ibland...
det var iallafall väldigt bra då, just den här kvällen. då var det underbart.
det minns jag verkligen.



desas bilder kommer jag ihåg.den var en lite småkonstig dag, men det blev massor med foton! och roliga sådana.
maria hade färgat håret brunt efter att ha blont kommer jag ihåg. men det var ett tag sedan på bilderna så det började färgas ut. hanna var sjuk kommer jag ihåg, och det kanske var den dagen då jag kom och hälsade på henne på fiskarbacken. trots att hon var sjuk. kommer ihåg hur mycket jag saknat henne på en dag...
söta bilder. både emilia och amria är helt sjukt fina på dem tyckr jag! det var innan jag lärt känna maria ordentligt och det var ungef'är när det började knaka lite mellan mig emilia och hanna, tror jag.


den här bilden kommer jag så väl ihåg! jag knippar typ ihop den med "shine on" (here's my shine on, right from my heart...") och "du behöver aldrig mer vara rädd" herregud! sedna åkte jag och hanna till gåsö och gud så mysigt det var. herregud vilka minnen. kommer du ihåg bryggan, hanna? en av de bästa och mysigaste dagarna i mitt liv.


mer kommer kanske senare! nu skall jag till staden mer mammsen. pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0