så sant.

tiden läker inga sår
och det som inte dödar stärker inte heller
och så länge man landar på sina fötter klarar man sig inte.
ur satan vad ont det gör - lasse lindh.

jag är helt körd i hela kroppen. precis haft tennis och fyfan vad jag tappat alltså.
har ju varit små- jätte sjuk till och från senaste veckan, och typ lite innan förut också.
hann väl aldrig riktigt komma tillbaka innan jag liskom försvann bort och tappade igen...

i helgen är det alla hjärtans dag och nej, jag har ingen käresta vilket tar emot.
förutom det är jag väl inte hyper taggad på pojkvän, elelr jag vet inte.. kanske.
det finns i alla fall lite små planer, som jag ej tar upp här.
hoppas iallafall det blir en bra helg. det behöver jag så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0