nyss var allt bra.

jag ska göra ett tredje, sista inlägg nu.
för jag hade sån himla lust.
ungefär en sådär ett två inlägg på hela veckan. sen kommer alla på en och samma gång. jag älskar det.


ville i allafall ladda in denna bild. vet inte riktigt varför.
känns som att det finns så
mycket omtänksamhet, typ.
endå som om inget räcker på något sätt och vis.
ingenting fyller upp tomrummet som den där känslan äter upp.
herergud, jag hatar mig själv för alltdethär. verkligen. så totalt hatar.
usch. allt är bara så bra och så dåligt på samma gång.
hur det nu är möjligt?
jag hatar det här. jag hatar mig själv just nu. så otroligt.
jag hatar att allt spelar roll på något oroväckande vis.
att allt bara sätter sig in sådär. och såhär.
en del saker går inte att skaka av sig. så som det borde.
och så som jag önskade.
har ingen aning om vart jag kommer med denna text, menjag vet.
jag vill skrapa bort en massa. för allt känns bara så äckligt just nu.
så jävla fejk. så segt. så ingenting meningsfullt.

någon gång måste det här läka. försvinna iväg.
snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0