jahaja.


smakade citron & ingefärs te i förrgår (eller vad det nu var) i brist på annat och ja, det är så äckligt som det låter. När det gäller te lappen undrar jag om dom inte kunde komma på något klyschigare..

idag lämnades projektet in, som för övrigt blev klart förra veckan för min del.
jag hade franska då jag var riktigt duktig alltså.
annars var det superkonstigt. emma var hemma. maria fortfarande sjuk och hanna är på kanarieöarna(åh!)
efter skolan var jag och hälsade marian min och oj, så jag har saknat henne alltså!
det var jättebra och hon kommer tillbaka till skolan imorgon! yesyesyes!
nu blev det inte mer att säga.. men jag återkommer väl säkerligen inom snar framtid..

Kommentarer
Postat av: syster

heey! inom snar framtid e mitt uttryck! :@

XD

2009-02-19 @ 16:03:07
URL: http://juliale.blogg.se/
Postat av: diana

jo... det var ju DU som uppfann det. verkligen.

förlåt jag glömde haha :)

2009-03-01 @ 17:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0