frisk/sjuk?

tjena.
kom och tänka på att jag inte riktigt hade ägnat så mycket tid åt bloggen, så tänkte väl göra det nu då!
har egentligen inte ägnat så mycket tid åt något speciellt den här veckan. allt har handlat om att ta mig igenom dagarna kan man väl säga. för de senaste dagarna har jag kännt att jag evrkligen hållt på och bli sjuk. var hemma i tisdags, då jag hade HL och det inte spelade någon roll, men annars har jag varit i skolan, duktig som man är!
nej men ärligt, det har fakstisk tagit emot rejält varje gång. och då menar jag extra mycket.
   Trots det har jag klivit upp, klätt på mig, och sedan hållt ut hela dagen.
   Och andledningen till detta, andlingen till att jag gått til skolan när jag kunnat vara hemma, är att jag helt enkelt inte har orkat. Att vara sjuk, är jobbigt is sig och att då sedan missa en massa saker orkar jag bara inte med. Därför har jag hållt ut.

Idag började som är riktig helvetesdag. boktavligen talat inget gick som det skulle.
   Går upp och inser att jag har sovit runt 6/7 timmar då jag egentligen skulle behövt sova extra mycket. Tar på mig kläder men blir oerhört ledsen när jag inser att allt bara inte sitter som det ska. var hur osugen som helst på att anstränga mig. så det blev inget speciellt. Inser sedan att jag har världens fulaste dag. Rödflammig, platt hår, mörka ringar under ögonen. Hittar inte mobilen, som jag inte sett sedan igår, ringer på den och får höra en sömnig röst. inse ratt det är emma, som inte skulle till ksolan idag. då var man utan mobil också.Går ut genom dörren och inser att jag har missat bussen.  börjar gå, hör bussen åka bakom mig. kunde inte springa tillbaka, skulle inte hunnit. Jävligt irriterande.
   Trots det blev det en helt okej dag. inte i skolan men efteråt. SKolan var sådär okej-jag-tar-mig-igen-det-här-aktig men efter fikade jag marika, linnea och hanna, mysigt!
skall försöka få in lite fler inlägg senare! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0