åttånde februari

hejsan!
den här helgen har avrit bra faktiskt, med lite undantag från fredagen som var rätt seg sådär..
men lördagen var ebtydligt bättre och söndagen blev mycket roligare än jag trott!
i lördags för att ta det kort var jag med elin och freja på dagen. vi fikade på sandys och snakcade och hade mysigt. sedan tog vi typ längsta söderpromenaden i dimman och mötte sedan linnea. linnea och freja gick tillsut till freja för att käka och jag och elin åt på ricardos(pizzeria). där satt vi ett bra tag då vi inte kunde röra på oss, sedan träffade vi elin's martin och gustav. sedan mötte vi linnea och freja och drog till medis och träffade några. ja, det blev tråkigt beskrivet. men det var roligt!
annars har jag varit på konfioramtion och gustjänsten eller vad det hetet var INE rolig kan jag säga. övervägde starkt att gå hem , men gjorde det inte.. och tur det. för det var skitkul.
så roligt att jag tillochmed ska åka på lägret faktiskt..
men nu fyller min systerår och no-läxa kallar.
 PUSSAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0