walking on sunshine.

Faktiskt. För jag är riktigt glad just nu. Allt känns så himla bra just nu. 
   Jag kom precis hem från Kitty på Mosebacke innan jag mötte henne var jag maria och emma lite på götgatan. Maria hade bråtttom så jag och emma satt och chillade lite i en gränd och snackade tills jag skulle möta Kitty vid kvart i fyra. Sen har jag vart med henne och vi har gått runt hela söder typ och så åt vi middag hos henne. Gud, jag gillar verkligen den människan! 
Sjukt härlig och söt tjej!

Till en helt annan grej; Imorgon har jag tränar möte, wiho jag ska bra tränare för minimänniskor i tennis! Jag var i för sig det förra året också, men det var bara lite. I höst skall jag och gabbi få en egen liten grupp typ! Eller vet inte riktigt hur det är, får se.. Efter så ska jag och marina se sommaren med Göran (haha) Superkul ju!

Och dessutom, plus på allt bra just nu är det popaganda i helgen! Sjukt taggad! Biljetterna ska jag och heddis hämta på tors. yees! Ibland är livet allt bra bra.. Godnattkramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0