imorgon får jag träffa hedvig också! himlans bra!

En söt gabriella på skeppsbron. Vi fikade först på Tullys och gick vidare och satte oss där i hamnen och snackade om en massa. Det var riktigt roligt, och sjukt länge sen! 

Tragiskt men sant så var bilden jag tittade bort på finast.. (hade jag haft pc skulle jag kunna redigera bilden finare. Typ; hela svartvit utom min sjal som idag var orange ..)
   Senare, mötte vi upp Marina, och vi fikade på waynes. Jag hämtade även min mobil från lagningen. Synd bara att jag (peppar, peppar) inte vill ha den, utan hellre den jag har nu.. 


bilderna blev konstiga, fixar dem later. Nu ska jag se baksmällan.. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0