snörvel, sprängning i öronen och ont i halsen.

Så ser mitt tillstånd ut just nu. Mitt mindre friska tillstånd. 
   Ännu en bekräftelse på att man inte klarar sig själv; jag har fått verktabletter från en utomstånde då min familjs förråd med sådana ekar med sin frånvaro.. Men jag klagar inte, för nu har jag ju mina underlättande små piller.  

Sova är egentligen det jag ska göra nu, men jag gör inte det. För jag kom precis, nästan precis, hem och kände ett starkt behov att skriva ner lite saker på bloggen och dessutom det här tipset; Skriv ner vad du gjort varje dag i allmenackan. Lättare att minnas saker man gjort på sommaren! 
   Med dem orden avslutar jag dagens(nattens) bloggade. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0