joshua radin, vilken kille!

Shit vad han är bra. Speciellt när man bara vill lyssna och lite komma på bort. 

Denna osannoliktjätteälskade människan träffade jag i torsdags. Underbart som alltid. 
   Det jag verkligen älskar med den här bilden är att den är äkta. Det gick inte att få en seriös bild, men den här (mer än) duger. 
En rolig och sjuktsjukt söt thorun träffade jag igår efter att jag hade klippt mig. Det förnämnda bra, det senare mindre bra. Att jag klippte mig alltså. För det känns, såsom det alltid gör, så sjukt kort nu. Jag som hade fått så långt. Menmen, egentligen kanske, kanske, kanske det inte är så kort..? Jag hoppas.. 
   Men som sagt var det iallafall jätteroligt att träffa thorun. Galet längesen! 

På måndag fyller Catherine 15, och ska firas idag. och nu fick jag helt plötsligt super bråttom.. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0